Det är sällan en faktura försvinner i (cyber)posten, men det händer tyvärr lite då och då. Har du e-post faktura kan du börja med att kika i din skräppost för att se om den trillat in där. Du kan även söka i din e-post efter adressen: [email protected]
Dina fakturor finns alltid tillgänliga på Mina Sidor
Mina Sidor är vår stjärnkollega som alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig när vi själva inte finns på plats. Du kan enkelt logga in på Mina Sidor med Bank ID och ladda ner dina fakturor med ett klick. Smidigt och enkelt.
Hittar du ändå inte din faktura kan det bero på lite olika anledningar som vi listat nedan.
Saknar du din allra första faktura från Fello?
Din faktura skickas alltid i början av månaden. Om dittt abonnemang till exempel startade den 20:e mars, kommer din första faktura att avse perioden från och med den 20:e mars till och med den 30:e april.
Det blir således lite mer än en månad som du betalar för din första tid på Fello. Efter den första fakturan betalar du för en månad i taget. Det innebär att beloppet alltid kommer att vara detsamma, så länge du inte ändrar något i ditt abonnemang eller köper till tjänster, såsom extra surf.
Har du bjudit in en vän som blivit en fello?
Då är det bara för oss att gratulera till er båda! Bjuder du in en vän som blivit en fello, bjussar vi på en månadsavgift (och i perioder när vi festar till det lite extra bjussar vi till och med på två månadsavgifter!). Då uteblir såklart fakturan från oss när din vän har aktiverat sitt abonnemang. Extra klirr i kassan för dig till annat smått och gott. Hurra!
Har du betalat dubbelt?
Ingen fara på taket! Beloppet du har betalt in för mycket kommer att matchas mot din kommande faktura och fakturan för den kommande månaden kommer då att utebli. När en dubbelbetalning registreras skickar vi alltid ett SMS så att du vet att betalningen kommer att kvittas mot nästkommande faktura.